pgmfi.org

Hacking up Honda's ECU
It is currently Fri Mar 29, 2024 3:15 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Jan 22, 2010 10:07 am 
Offline

Joined: Thu Oct 15, 2009 5:06 am
Posts: 13
Παιδια καλησπερα!
Μετα κοπον και βασανων τελικα. :?
απεκτησα ενα CRX μετατροπη σε B18c6 :D
το προβλημα ειναι οτι εδω και καιρο εχω ενα μεγαλο θεμα :shock:
με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου. :evil:
καμμενες ασφαλειες,
φωτα,
καμια φορα δεν δουλευει το τσοκ
και αλλα πολλα!!!

Θα ηθελα εαν εχετε να μου προτεινεται
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ εναν (εχω μπλεξει με...)
Μαγκα ηλεκτρολογο
ωστε να το λυσω το προβλημα μου.για παντα!!! :P
Ειμαι απογοητευμενος....


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Feb 03, 2010 4:38 pm 
Offline

Joined: Tue Mar 17, 2009 4:46 pm
Posts: 161
Για ηλεκτρολογο δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Αλλά κάποια πράγματα μπορείς να τα κάνεις και μόνος σου. Με ένα repair manual για το CRX, λίγο να πιάνουν τα χέρια σου, αρκετή βοήθεια από το forum, πολύ χρόνο και άφθονη μονοτική ταινία και θα τα καταφέρεις καλύτερα από οποιονδήποτε "μάγκα" ηλεκτρολόγο που μαθαίνουν πάνω στα αμάξια μας και σου λένε ότι αφού παίρνει μπροστά είναι εντάξει. Τώρα, αν δεν θες να μπλέξεις μόνος σου (σου προτείνω να μπλέξεις, γιατί δεν φαντάζεσαι τι θα μάθεις ότι μπορείς να κάνεις, αρκεί να ψάξεις λιγάκι), βρες έναν που κατά προτίμηση να ασχολείται με HONDA. Υπάρχουν και έντιμοι άνθρωποι που δουλεύουν στην αγορά, αλλά άντε βρες τους.

Τι εννοείς ότι το τσοκ δεν δουλεύει; Λες για το τσοκ του αέρα που ανεβάζει στροφές όταν ο κινητήρας είναι παγωμένος; Αν ναι, τότε πρέπει να ψάξεις και άλλα πράγματα... αυτά τα τουτού είναι ψεκαστά ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΣΟΚ!!! Αντ' αυτού έχουν μια βαλβίδα στην εισαγωγή που κανονίζει τον αέρα και τα υπόλοιπα τα κάνει ο εγκέφαλος.

Υ.Γ. Έλεγξε τις γειώσεις σου. Τα CRX είναι γνωστό ότι έχουν θεματάκια με τις γειώσεις τους και τα pins των βυσμάτων τους.

Το αγόρασες με αυτό το πρόβλημα ή στο έκανε ξαφνικά;


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 9:11 am 
Offline

Joined: Thu Oct 15, 2009 5:06 am
Posts: 13
Το αυτοκινητο δουλευε και μου το εκανε ξαφνικα.Δεν εχω ιδεα γιατι το κανει αυτο δεν μπορω να καταλαβω...
Σε καταλαβαινω να ασχολειθω μονος μου αλλα
δεν πολυεμπιστευομαι στα ηλεκτρικα τις ικανοτητες μου.
Οσο για το τσοκ για την βαλβιδα λεω πισω απο την εισαγωγη
το αυτοκινητο περνει μπρος αλλα καμια φορα μονο με γκαζι
Αληθεια ξερεις μηπως εαν ειναι κανενα καλωδιο
το γεγονος οταν παει να σταθεροποιηθει το ρελαντι ανεβοκατεβενει λες και παταω γκαζι?
δηλαδη παει προς τις 1000 και οταν λες οτι οκ σταματαει
τοτε παει 1500 σαν ξερογκαζια απο μονο του και ξαναπεφτει στις1000 και γινεται αυτη η δουλεια αννα 2 σεκοντ περιπου.


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 9:55 am 
Offline

Joined: Mon Oct 13, 2008 4:29 pm
Posts: 172
Location: Greece
Αυτό που περιγράφεις (που είναι πίσω από την εισαγωγή) ονομάζεται EACV (Electronic Air Control Valve).
Το ανεβοκατέβασμα στο ρελαντί δεν είναι τίποτα το ανησυχητικό και δεν έχει να κάνει με κομμένο καλώδιο, αλλά με το πως προσπαθεί να ρυθμίσει η ECU το target idle. Αν κατάφερες να περάσεις κάποιο πρόγραμμα στην ECU σου ή αν στη προγραμμάτισε κάποιος, έχει να κάνει με αυτό. Πάντως αν δε σου σβήνει το μοτέρ στα καλά καθούμενα μετά από αυτό το πάνω κάτω, δεν είναι άξιο ανησυχίας.

Οι καμένες ασφάλειες από την άλλη μπορεί να είναι κάτι σοβαρό (πχ φθαρμένη πλεξούδα που κάνει βραχυκυκλώματα κάπου στο σασί.

Όταν λες “φώτα”, εννοείς φαντάζομαι ότι παίζει η φωτεινότητα τους? Αν αυτό δεν συνδέεται άμεσα με το ανεβοκατέβασμα του ρελαντί, τότε χαλαρά ο εναλακτήρας σου (αυτό που αποκαλούμε ακόμα δυναμό) είναι στα τελευταία του.

Γενικά τα προβλήματα είναι αρκετά σκόρπια και δε βγαίνει άκρη εύκολα. Μάγκα ηλεκτρολόγο δεν έχω να σου προτείνω αλλά σχεδόν οποιοδήποτε καλό εξουσιοδοτημένο hondοσυνεργείο πρέπει να μπορεί να σου λύσει το πρόβλημα.
(Όπως σου έχω πει και παλιότερα για τέτοιες πληροφορίες είναι καταλληλοτερα τα http://www.honda-tech.gr , http://www.redliners.gr κλπ ελληνικά hondofora)

Αρκεί όταν πας στο συνεργείο και ζητήσεις λύση, να έχεις σε ένα χαρτάκι γραμμένα τα προβλήματα για να τα θυμάσαι όλα ένα προς ένα.
Αλλιώς αν τα πεις όπως εδώ και στο τέλος κλείσεις με “και άλλα πολλά” μπορεί να συμβούν δυο πράγματα.

Ή θα φτιάξουν ένα δυο προβλήματα και τα υπόλοιπα θα μείνουν στη τύχη τους.
Ή θα σου αλλάξουν ότι ηλεκτρικό υπάρχει και δεν υπάρχει πάνω στο αυτοκίνητο, και τότε θα εύχεσαι να είχες κρατήσει το μοτέρ σε μια άκρη, να πάταγες τη καροτσα και να έβρισκες μια άλλη να το βάλεις μέσα :P


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 11:05 am 
Offline

Joined: Tue Mar 17, 2009 4:46 pm
Posts: 161
Σωστά όλα αυτά. Όσον αφορά στο ρελαντί,η βαλβίδα που σου λέω δεν είναι η EACV αλλά μία άλλη, η Fast Idle Valve. Βρίσκεται κάτω από την εισαγωγή, ακριβώς κάτω από την πεταλούδα. Δουλεύει μηχανικά (με thermowax) και δεν έχει φύσα αλλά δύο μικρά κολάρα για το ψυκτικό υγρό. Το ότι σου αναιβάζει ρελαντί μέχρι τις 1500 και μετά το ρίχνει στις 1000 και μετά πάλι 1500 (cut in and out) δίχνει ένα και μόνο πράγμα: από κάπου η εισαγωγή σου παίρνει παραπάνω αέρα από όσο χρειάζεται για να κρατήσει χαμηλά το ρελαντί. Αυτό μπορεί να γίνεται από δυο-τρεις λόγους:

1. Χαλασμένες φλάντζες στην εισαγωγή
2. Αρύθμιστη ή χαλασμένη fast idle valve (το πιο συνηθισμένο)
3. Αρύθμιστη ή χαλασμένη βίδα ρελαντί (συνηθισμένο αν κάποιος πρόσφατα την πείραξε)
4. Κολημένη EACV. Βγάλε τη φύσα της και δες αν πέφτουν οι στροφές. Αν πέφτουν, είναι εντάξει

Το cut in and out γίνεται γιατί όταν στο ρελαντί περνάει παραπάνω αέρας, ο MAP sensor (μετρητής αέρα) βλέπει τη διαφορά και η ecu στέλνει παραπάνω καύσιμο για να καεί με τον αέρα, κάτι σαν να πατάς λίγο το γκάζι. Το αποτέλεσμα είναι να ανεβαίνουν οι στροφές. Η ecu όμως ξέρει από το βηματικό ποτενσιόμετρο ότι δεν πατάς γκάζι, άρα δουλεύει σε συνθήκες ρελαντί. Τώρα, στο πρόγραμμα (αν δεν έχεις κάνει ταρζανιές) υπάρχει ένα όριο που μπορεί να ανέβουν οι στροφές χωρίς γκάζι και συνήθως είναι από 1500 - 2000 στροφές. Μετά βαράει κόφτης. Τσέκαρε τα παραπάνω με την ανάποδη σειρά (4,3,2,1) και τα ξαναλέμε.


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Feb 10, 2010 10:50 am 
Offline

Joined: Thu Oct 15, 2009 5:06 am
Posts: 13
Πρωτα απο ολα ενα μεγλο ευχαριστω για τον χρονο
που δαπαβησατε ωστε να μου τα γραψετε αυτα και να
μου εξηγησετε 5 πραγματα.
Στο θεμα μας τωρα θα κανω αυτα που μου ειπατε και θα
σας ενημερωσω σε λιγο καιρο γιατι τωρα τελευταια ολο
βρεχει και δεν εχω και χρονο..
Και παλι σας ευχαριστω


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Feb 10, 2010 12:43 pm 
Offline

Joined: Tue Mar 17, 2009 4:46 pm
Posts: 161
Περιμένω νέα :wink:


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 19, 2010 4:02 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 15, 2009 5:06 am
Posts: 13
Λοιπον,Σημερα που βρηκα κενο :D
καθησα και εκανα αυτα που μου ειπαν οι φιλοι μου
(ε!!!μην ψαχνετε εσας εννοω)
ξεκινοντας απο την αρχη και φτανοντας στο τελος
του Τοπικ που ανοιξα...
Μετα απο
πολυ κουραση,
μερακι,
ΠΡΟΣΟΧΗ(αυτο παιζεται)
και υπομονη
και αρκετη προσπαθεια
τελικα ισως κατι καταφερα.
Τωρα εχω το αλλο θεμα δεν εχω βενζινη για να δω τι ΚΑΤΑΦΕΡΑ/.
Τελοσπαντων μεχρι τωρα με το καθαρισμα και τα αλλα που μου προτεινατε η αληθεια ειναι οτι ειδα καποια βελτιωση αλλα
θελω και βολτα και VTEC!!!
Θα ξαναμιλησουμε σε κανα 3ημερο να το κανω και καμια γυρα...
Ευχαριστω παιδια...!:!!


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group