Αυτό που περιγράφεις (που είναι πίσω από την εισαγωγή) ονομάζεται EACV (Electronic Air Control Valve).
Το ανεβοκατέβασμα στο ρελαντί δεν είναι τίποτα το ανησυχητικό και δεν έχει να κάνει με κομμένο καλώδιο, αλλά με το πως προσπαθεί να ρυθμίσει η ECU το target idle. Αν κατάφερες να περάσεις κάποιο πρόγραμμα στην ECU σου ή αν στη προγραμμάτισε κάποιος, έχει να κάνει με αυτό. Πάντως αν δε σου σβήνει το μοτέρ στα καλά καθούμενα μετά από αυτό το πάνω κάτω, δεν είναι άξιο ανησυχίας.
Οι καμένες ασφάλειες από την άλλη μπορεί να είναι κάτι σοβαρό (πχ φθαρμένη πλεξούδα που κάνει βραχυκυκλώματα κάπου στο σασί.
Όταν λες “φώτα”, εννοείς φαντάζομαι ότι παίζει η φωτεινότητα τους? Αν αυτό δεν συνδέεται άμεσα με το ανεβοκατέβασμα του ρελαντί, τότε χαλαρά ο εναλακτήρας σου (αυτό που αποκαλούμε ακόμα δυναμό) είναι στα τελευταία του.
Γενικά τα προβλήματα είναι αρκετά σκόρπια και δε βγαίνει άκρη εύκολα. Μάγκα ηλεκτρολόγο δεν έχω να σου προτείνω αλλά σχεδόν οποιοδήποτε καλό εξουσιοδοτημένο hondοσυνεργείο πρέπει να μπορεί να σου λύσει το πρόβλημα.
(Όπως σου έχω πει και παλιότερα για τέτοιες πληροφορίες είναι καταλληλοτερα τα
http://www.honda-tech.gr ,
http://www.redliners.gr κλπ ελληνικά hondofora)
Αρκεί όταν πας στο συνεργείο και ζητήσεις λύση, να έχεις σε ένα χαρτάκι γραμμένα τα προβλήματα για να τα θυμάσαι όλα ένα προς ένα.
Αλλιώς αν τα πεις όπως εδώ και στο τέλος κλείσεις με “και άλλα πολλά” μπορεί να συμβούν δυο πράγματα.
Ή θα φτιάξουν ένα δυο προβλήματα και τα υπόλοιπα θα μείνουν στη τύχη τους.
Ή θα σου αλλάξουν ότι ηλεκτρικό υπάρχει και δεν υπάρχει πάνω στο αυτοκίνητο, και τότε θα εύχεσαι να είχες κρατήσει το μοτέρ σε μια άκρη, να πάταγες τη καροτσα και να έβρισκες μια άλλη να το βάλεις μέσα