pgmfi.org

Hacking up Honda's ECU
It is currently Thu Mar 28, 2024 4:15 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: crx b18c6
PostPosted: Thu Nov 05, 2009 4:09 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 15, 2009 5:06 am
Posts: 13
kalispera peidia :D
psaxno kanena bin gia metatropi apo b16 se b18c6 :D me ta mama injector kai 11,6 c/r me toda b :)
alla
distixos me obd 0 eggefalo :oops:
mporeitai na me boithisete
eyxaristo.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: crx b18c6
PostPosted: Fri Nov 06, 2009 7:15 am 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
Den eipes ti egefalo exeis ara ypotheto oti exeis PW0 h PR3.
-Dokimase sto BRE na kratiseis to mama ignition advance tou B16 meion 2 moires pantou ektos apo ta shmeia toy relanti(me idieteri prosoxh kai 100ara venzini)
-Kane tis ypolipes alages opos thes kai entos logikon orion gia mama moter (koftis, Vtec point, klp)
-An ta mama mpek einai apo to B18C tote einai 290cc ara alakse to flow rate apo 240cc se 290cc dose kai ena +4 eos 5% pantou, prosextika me to wideband des psila poso parapano venzini xreiazete kai ayksise analogos, isxyei edo to "kalytera perisotero para ligotero" ypotheto meta tis 7000RPMs tha xreiastei arketo kaysimo parapano.

Ta parapano logika tha se valoun se mia kalh arxh apo ekei kai meta einai sto xeri sou na to rythmiseis sosta!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: crx b18c6
PostPosted: Fri Nov 06, 2009 9:18 am 
Offline

Joined: Mon Oct 13, 2008 4:29 pm
Posts: 172
Location: Greece
Μάλλον χρειαζεται λίγο διάβασμα εδώ γύρω πριν κάνεις κάτι μόνος σου. :) Πρώτα απ όλα πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι ECU έχεις. Σε προηγούμενο θέμα που άνοιξες σου έδωσε καποιος ένα bin για PR3 κι εσύ απάντησες "bad i have OBD 0"

PR3 και PW0 είναι οι μόνες ECU με υποστήριξη vtec στη γενιά OBD0. Πρέπει να έχεις μια από τις δυο. Ξεβίδωσε το μεταλλικό καπάκι κάτω απo το πατάκι και τη μοκέτα του συνοδηγού και ψάξε για κωδικούς πάνω στην ECU

btw λίγο που είδα το χάρτη που σου έδωσαν στο άλλο θέμα, μου μοιάζει υπερβολικά πετσοκομμένος στο advance, ειδικά στα χαμηλά φορτία (αριστερό κομμάτι του χάρτη). Καλύτερα να κάνεις ότι λέει ο απo πάνω μου και να φτιάξεις ένα χάρτη, βασισμένο στον stock του B16, με τα χεράκια σου παρά να περιμένεις κάτι έτοιμο. Κατά 90% δε θα πετυχεις κάτι χύμα στο forum που να δουλεύει καλύτερα.

Γι αυτές τις ECU το BRE είναι σχεδόν μονόδρομος. Εξοικειώσου με το πρόγραμμα πριν πας παρακάτω (έχει μερικά "stock" bin στα αρχεία του).
Πάρε έναν wideband cotroller πρίν κάνεις οτιδήποτε. Σε συνθηκες φορτίου (υποπίεση στη πολλαπλή εισαγωγής κοντά στο 0) πριν καταλήξεις στο κατάλληλο advance δε θα πρέπει να αφήσεις το AFR να πάει πάνω από το 13:1 με καμία παναγία.
Το "κατάλληλο advance" είναι δυο λέξεις που όσο εύκολα γράφονται τόσο δύσκολα επιτυγχάνονται όταν ρυθμίζεις στο δρόμο.
Διάβασε ένα άρθρο γενικά περί ρύθμισης και δυο (1) (2) συμβουλευτικά κειμενα για τον εντοπισμό προανάφλεξης και θερμοκρασιών γενικά στα μπουζι.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group