Μάλλον χρειαζεται λίγο διάβασμα εδώ γύρω πριν κάνεις κάτι μόνος σου.
Πρώτα απ όλα πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι ECU έχεις. Σε προηγούμενο
θέμα που άνοιξες σου έδωσε καποιος ένα bin για PR3 κι εσύ απάντησες "bad i have OBD 0"
PR3 και PW0 είναι οι μόνες ECU με υποστήριξη vtec στη γενιά OBD0. Πρέπει να έχεις μια από τις δυο. Ξεβίδωσε το μεταλλικό καπάκι κάτω απo το πατάκι και τη μοκέτα του συνοδηγού και ψάξε για
κωδικούς πάνω στην ECU
btw λίγο που είδα το χάρτη που σου έδωσαν στο άλλο θέμα, μου μοιάζει υπερβολικά πετσοκομμένος στο advance, ειδικά στα χαμηλά φορτία (αριστερό κομμάτι του χάρτη). Καλύτερα να κάνεις ότι λέει ο απo πάνω μου και να φτιάξεις ένα χάρτη, βασισμένο στον stock του B16, με τα χεράκια σου παρά να περιμένεις κάτι έτοιμο. Κατά 90% δε θα πετυχεις κάτι χύμα στο forum που να δουλεύει καλύτερα.
Γι αυτές τις ECU το
BRE είναι σχεδόν μονόδρομος. Εξοικειώσου με το πρόγραμμα πριν πας παρακάτω (έχει μερικά "stock" bin στα αρχεία του).
Πάρε έναν wideband cotroller πρίν κάνεις οτιδήποτε. Σε συνθηκες φορτίου (υποπίεση στη πολλαπλή εισαγωγής κοντά στο 0) πριν καταλήξεις στο κατάλληλο advance δε θα πρέπει να αφήσεις το AFR να πάει πάνω από το 13:1 με καμία παναγία.
Το "κατάλληλο advance" είναι δυο λέξεις που όσο εύκολα γράφονται τόσο δύσκολα επιτυγχάνονται όταν ρυθμίζεις στο δρόμο.
Διάβασε
ένα άρθρο γενικά περί ρύθμισης και δυο
(1) (2) συμβουλευτικά κειμενα για τον εντοπισμό προανάφλεξης και θερμοκρασιών γενικά στα μπουζι.