pgmfi.org

Hacking up Honda's ECU
It is currently Sun Oct 21, 2018 9:54 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Thu Sep 20, 2007 2:51 am 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
Meta apo olh thn istoria me to d16z6 pou telika den vrika kai etsi pira ena d16y2 synexizete h peripetia!!!!!

xthes ksekinisa tin egatastash enos set mpielon tis eagle, ola orea kai ola kala mexri pou vidosa to kavaleto tou strofalou (AKA block girdle) kai ekei einai pou me xtypise.... sfaliara... o sxediastis tis honda.
oi vides ton mpielon vriskoun sto kavaleto! kai malon einai to mono D moter pou exei ayto to provlhma, D16Y2 = UKDM, eipame anapodoi anthropoi aytoi oi aggloi alla toso poly re? eleos!!!

Tespa malon tha "katevei" ligo to kavaleto sto seimio pou pernane oi vides alla mipos exei synantisi kaneis kati paromio kai an nai pos lythike to provlhma?


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Sep 20, 2007 3:21 pm 
Offline

Joined: Tue Oct 12, 2004 1:49 pm
Posts: 443
Location: Thessaloniki, Greece
Den fteei o hondas, o eagle ftaiei... I lisi ine mono auti pou les.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 21, 2007 10:18 am 
Offline

Joined: Sun Dec 11, 2005 7:36 am
Posts: 234
Location: veria-greece-macedonia
εννοεις να πλανισεις το girdle?
αν αυτο θα σου λευσει το ροβλημα οκ
και βεβαια να αυτο δεν επηρεαζει την αξιοπιστια του girdle
αλλα τι αναγκη να χει,


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 21, 2007 11:07 am 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
'tis done.
katevike sta simia pou pernane oi vides merika xiliosta, logika den tha exei provlhma. dystixos h "katara" perase kai sto diko mou kinitira.

Deytero episodio tou thriler kai paei os eksis:

B16A1, SRP pistons, JE pro seal rings, Eagle rods, ACL Race Rod bearings. Meta to strosimo (to kratisa syntiritika eos 3000Km) vlepo arketo ladaki ston breather tis kefalis (solinaki anathimiaseon)

1. Den fenete na exei anathimiaseis sto relanti h sto "gazoma" alla mirizi ladi ston dromo
2. Den kaiei ladia (katholou mple kapnos apo tin eksatmisi ypo oles tis synthikes)
3. metrisi sympiesis (me pistonia 9.8:1 CR) 200 se olous tous kylindrous
4. To strosimo egine opos prepei kai oxi san na odigei to aytokinito kamia giagia 80+ xronon (pote stathero gazi + alagh ladion kai filtrou sta 300 kai sta 1000km -=oxi synthetiko ladi=-)
5. h kefali exei kainouria tsimouxakia.

To ladi pou xrisimopoio ayth th stigmh einai to castrol magnatec 10w-40 (imisynthetiko)

To pio periergo einai oti to provlima arxise apo thn stigmh pou evala ayta ta ladia kai to akoma pio periergo einai oti eno to aytokinito den "kapnizei" exei pesi h stathmi ladiou arketa (mesa se 3000km)

Ti tha do akoma!!!!!!!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 6:27 am 
Offline

Joined: Sun Dec 11, 2005 7:36 am
Posts: 234
Location: veria-greece-macedonia
taso εχω βαλει καστρολ λαδια στο αμαξι ta magnatec παλια,νομιζω τα 0-40 και μενα το αμαξι ενω δεν πετουσε μπλε καπνους η σταθμη επεφτε δραματικα γρηγορα
μετα ξαναγυρισα στα παλια και παλι ολα καλα,
αυτο συνεπεσε με την περιοδο που πρωτοαρχισα να ρυθμιζω το αμαξι,και χεστηκα κυριολεκτικα πιστευωντας οτι τα κανα πουτανα,
δεν ηταν ομως αυτο,το λαδι αυτο για μενα ειναι εντελως για τον πεο και γυρνωντας παλι στα shell ολα ηταν νορμαλ,εκειγε οσο πριν,
για μενα αλλαξε τα και φιλος που τα φορουσε εκαιγε παλαβα το αμαξι του λες και ειχε τρυπα το καρτερ,τα αλλαξε εβαλε mobil και τωρα ολα οκ.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 9:51 am 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
Ti ladi protineis?
Pia Shell xrisimopoieis kai pia mobil vazei o filos sou?


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 1:36 pm 
Offline

Joined: Sun Dec 11, 2005 7:36 am
Posts: 234
Location: veria-greece-macedonia
Unf wrote:

Ti ladi protineis?
Pia Shell xrisimopoieis kai pia mobil vazei o filos sou?



εγω τοτε εβαλα τα shell τα γκρι τα φουλ συνθετικα 5-40,το αμαξι εκαιγε νορμαλ,και μονο μετα τα 6000 χλμ αρχιζε η καταναλωση που λογικα ειχαν νερωσει αρκετα οποτε ηταν καπωσ αναμενομενη η καταναλωση.
τωρα και εγω και το φιλαρακι φοραμε τα Mobil 1 supersyn 0-40 full synthetic και παλι και το αμαξι ψηλα εχει εντελως αλλη αισθηση,
δοκιμασε το ενα απο τα δυο θα το διαπιστωσεις και συ οτι ειναι τα καστρολ που κανουν την μαλακια
παντως ειναι κριμα σε ολοφρεσκο μοτερ αφου το στρωσεσ να βαλεισ ημυσυνθετικο λαδι,


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 1:50 pm 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
Vasika evala imisynthetiko epidi mexri ta 10000Km (theoritika) den exei strothi pliros kai den prepei na doulepsi me full synthetiko
Meta apo ayto tha evaza to castrol formula RS 0w-40 to opoio to exo dokimasei kai fenete na einai kalo, alla epesa se malakia ladi!!!! Shit happens!!!!

Tespa tora pao gia allagh kateythian kai malon tha pao se shell :) to dokimasmeno einai panta kalytero 8)

Thanks :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 3:42 pm 
Offline

Joined: Sun Dec 11, 2005 7:36 am
Posts: 234
Location: veria-greece-macedonia
τασο ελπιζω να σου δουλεψουν οπως εμενα,και προληπτικα αλαζε τα καθε 5-6000χλμ
ειμαι σιγουρος οτι ειναι το λαδι 10ν γιατι την επαθα και εγω και ο φιλος μου
και
2ον επειδη ξερεις αψογα πιστευω οτι εχει σχεση με χοντα και προφανως εχεις ξεσκονισει τα repair manual σιγουρα δεν αφησες κανεναν να μετρησει τα οβαλ στα κυλινδρα χωρις να εισαι εκει και χωρις τις υποδειξεις σου αρα τουλαχιστον απο τις ανοχες πιστονιου με κυλινδρο εισαι οκ αν χρειαστηκε φρεσκαρισμα σε ρεκτιφιε
οποτε στανταρ κατι π[αιζει με το λαδι.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 24, 2007 2:22 am 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
Edo einai to zitima, epidi den eixa mikrometro gia kilindro to mono pou den ekana htan na metriso gia oval!!!!!
efoson prin tin episkeyh den ekege ladi kai den eixe anathimiaseis eipa "poso gantemis mporei na eimai"
H metrisi sympiesis vgike telia den nomizo na einai oval, an kai perase apo to myalo mou ouk oliges fores!!!!
telika isxyei to : "Kalio gaidourodene para gaidourogyreve"!!!!!!!!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 24, 2007 2:47 pm 
Offline

Joined: Tue Oct 12, 2004 1:49 pm
Posts: 443
Location: Thessaloniki, Greece
Afou den ekege den noite na kaiei. Panta me sfirilata etsi. Apo ana8imiaseis pos paei? kai milao panta gia blowby diladi otan o strofalos arxizei kai pernei tis strofes tou. Mipos kanei ipervoliki piesi sto strofalo8alamo? Kazani ana8imiason foras?


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 26, 2007 2:18 am 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
Apo anathimiaseis den vlepo tipota, toulaxiston se akinisia me gazoma os ton kofti (vgazei mono sketo aera, to blow by tha eixe aspro xroma stis anathimiaseis)

ston dromo mirizei ligo ladi apo tis anathimiaseis logika kai to filtro pou exo topothetisi ekei mazevei ladi.

koitaksa thn valvida tou PCV kai doulevei kanonika, den ksero omos se ti katastasi einai so solinaki apo ekei kai kato kai to mamisio doxeio anathimiaseon.

periergo pantos giati h metrisi sympiesis opos eipa vgike telia ara kai leak down test na kano pali kalo tha vgei!!!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 13, 2007 6:38 am 
Offline

Joined: Sun May 14, 2006 7:27 am
Posts: 4
Με τον Γιώργο αλλάξαμε σε Mobil εγώ φυσικά 5-40 αυτός 0-40 και η διαφορά είναι αισθητή, και στην κατανάλωση και στο δούλεμα του κινητήρα.
πριν φορούσα τα castrol f110/60 rs , ήταν ποιο σφιχτό το αμάξι και έκαιγε αρκετά ,έως και 3,5 λίτρα στα 5000κμ, το κακό είναι ότι όταν άνοιξα το καπάκι είχε βρομιές από τα λάδια , σαν σκόνη κολλημένη πάνω στο λάδι.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 18, 2007 7:49 am 
Offline

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:45 am
Posts: 212
Location: Greece
exo doulepsi paliotera to castrol F 0-40 RS se non-Vtec moter kai den eixa idietera provlimata, kai na sou po thn alhtheia ayto hthela na xrisimopoihso pali, alla afou kai ayto apetixe se B-series tha katalikso kai ego se mobil 1.

Thanks gia thn pliroforia paidia, an mh ti allo, glitosa, ektos apo thn taleporia kai ena 60euro!!!!

ps. ti katanalosi ladioy exete me to mobil?


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 18, 2007 3:36 pm 
Offline

Joined: Tue Oct 12, 2004 1:49 pm
Posts: 443
Location: Thessaloniki, Greece
Pios o logos na foras 60ari ladi se voltisio moter??? Logiko na to kapsi, milame gia ena ladi pou pote de 8a ftasei ti katalili 8ermokrasia leitourgias tou ektos ean girnas stin pista kai veveos meta ta allakseis me kainourgia. Unf 8a sou protina Motul, 5W40 an 8es na kaei ligo (de evlapse pote kanenan) i 10W40 afto forao edo kai xronia me mia katanalosi giro sta 300 grammaria apo alagi se alagi.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group